Buzzador – Tassimo.se

I samband med att jag fick min Tassimo-bryggare så fick jag också 200 kr i rabatt att handla för på Tassimo.se. Jag blev lite sur när jag upptäckte att de hade ett minum att handla för, bara 300kr ifos men ändå. Blev lite muntrare när jag såg att det blev fraktfritt om jag handlar för 450 kr så jag gjorde en beställning på nästan exakt 450 kr men betalade bara 250 + några kr till. Passade på att beställa sådant som inte finns i den vanliga affären. Sambon var inte så förtjust i Gevalias espresso så det fick bli ett par sådana, ett par tesorter, chokokaffe, kaffe crema, cappocchino och ett par olika mjölkchoklad.

Ett par dagar senare ringer de från posten och undrar om jag väntar på paket från Holland. Jag väntade ju på paket men jag visste inte att det skulle komma därifrån. Då jag har en box-adress så blir det svårt för posten att köra ut varorna till mig. Jag hade försökt skriva dit både box-adessen och gatuadressen men det funkade inte. Smidigt att få det levererat till dörren, förutsatt att man är hemma och kan ta emot det.

Så nu har jag en massa ny sorter att prova. Det är smidigt när man är ensam och inte vill göra mer än en kopp till sig själv.Tassimo.se

Kommentera

