Buzzar Tassimo

Så har den äntligen kommit: tassimon. Buzzador lovade att den skulle komma som senast idag och det var verkligen sista dagen. Det var sex olika förpackningar med kapslar med och vi i familjen testade vaesin; espresso, marabou chokladmjölk och macchiato. Jag var nog den som var nöjdast med min macchiato. Det var enkelt att göra iordning maskinen och enkelt och snabbt att tillaga dryckerna. Blev lite osäker på macchiaton då der är två kapslar (en för mjölken) och vilken som skulle vara först stod varken på förpackningen, i instruktionsboken eller på nätet. Hade det inte varit för buzzadorfoldern hade jag varit totalt qlueless. Nu ser jag fram emot att testa fler sorter. Blir till att beställa på hemsidan redan ikväll tror jag.

Kommentera

