Jag lovar…

att bli en sundare och bättre människa. Njae… har nyss sett sällskapsresan. Men hur ofta tänker man inte så? Jag lovar att… Och hur ofta håller man det? Jag har lovat mig själv att bli en sundare människa och det höll i ett par månader den här gången. Ska göra ett nytt försök hade jag tänkt mig… Det jag har tänkt lova nu är att bli en mer aktiv bloggare. Nåja… det har jag lovat mig själv förr också. Bytte till och med blogg så att jag skulle kunna blogga från min I-phone men inte tusan har jag bloggat mer för det. Nu sitter jag här när klockan nästan är fem på morgonen för att jag har en liten stumpa som inte sovit så bra och att ha ett varmt element precis brevid mig som låter en massa och som dess utom vaknar titt som tätt och är ledsen för att hon har ont gör så att jag inte kan sova. Lika bra att trötta ut sig med något vettigt i stället för att ligga o vrida o vända sig i värmen. Det är för varmt dess utom! Nej jag ska inte klaga på att solen tittat fram men på natten får det gärna vara lite svalare i sovrummet.

Finns mycket jag vill blogg om. Det som hänt de senaste veckorna med min elev och hans utvisning, släktforskningen, matlagning, scrapbooking, vardagsbekymmer… Nu är det snart sommarlov i alla fall så då kanske det kan bloggas lite från solstolen.

Ska försöka sova lite till nu.

Kommentera

