Vilken vecka!!

Jag har knappt slappat alls! Måndag och tisdag jobbade jag med planering (inte färdig), onsdag gick i ett, torsdag optiker och BVC men däremellan fixade o donade jag hemma. Idag har jag faktiskt tittat på en film, men först efter en runda till Varberg med shopping och träffa sambon för lunch på en kinarestuarang. Efter filmen bar det av till Ullared där jag gjorde lite fynd på Lantmännen som faktiskt säljer scrapbookinggrejer. Jag handlade grejer för 45 spänn som annars skulle kostat närmare 400. När grejerna kostar 1, 3 eller 5 kronor tänker man inte så mycket, man bara plockar på sig. 🙂 Som tur var fanns det inget på rean som jag redan hade men en o annan sak som jag hållt i förra gången jag var där. Ibland får man vara glad åt det lilla. Självklart blev det en sväng in i det stora gula huset åckså för diverse småsaker. Hittade faktiskt en flanellskjorta till mig själv. Sällan jag hittar kläder där som jag gillar o passar i. Nu blir det nog lite Let’s dance och kaffe.

Scrapbooking

Scrapbooking

Kommentera

